4. okt. 2011

Dobro jutro, zvezde

Ne morem več pisati hišnih zgodb, ker ne obstajajo več. Zdaj se mi v glavi rojevajo nekakšne pozne adolescentne zgodbe, trajajo kakšen dan, ničesar si ne zapomnim, kaj šele, da bi kaj napisala. Čeprav sem prejšnji mesec doživela tudi morski hišni teden z mojo bivšo ekipo. Spet sem se spomnila na vse muhe in kaprice, fižolove juhe in dolge nočne pogovore o iranski islamski revoluciji in urugvajski nogometni reprezentanci. Tako živijo moji najbližji. Oče je postal ribič, mati nabiralka zelišč, Dinko pa morski galeb. Jaz pa sem ostala absolventka, s tisočimi idejami, kako spremeniti svet, kako premagati recesijo, se prekvalificirati v veterinarko, začeti uvažati zobotrebce, ki svetijo v temi, se preseliti v Italijo in plesti kilometrske šale ter obirati paradižnike. Naslednji dan pa na vse pozabiti ter znova začeti sanjariti. Nekje sem se izgubila, ampak tuki takšno tavanje je izjemno sladko. Kot da me luna nosi. Danes sem začutila močno željo po izgubi kontrole, najraje bi se napotila v neko luknjo na Trubarjevo, naročila bi nekaj močnega in zjutraj bi prišla domov. Mmm. Če mi le ne bi bilo treba zjutraj podaljšati zdravstvenega zavarovanja. Že nekaj tednov sem prava upokojena duša in mogoče je jesen ravno pravšnja, da se zbudim. Takšne napake mi pašejo, spati podnevi poleti ter se zbujati ob zvezdah pozimi. Tako komaj čakam na prvi jesenski dež, da spere vse kičaste barvaste oblekice in športne kratke hlačke z ljubljanskih ulic. Da bom lahko v dvoje čepela pod streho neke hiše, z mrzlo sapico in vlažnimi lasmi čakala, da neha deževati. Predolgo že jem poletne solate in sladoled, tudi belo vino bi nadomestila z rdečim. Tudi sogovorniki ob kozarcih tega vina se bodo spremenili, nekateri so odšli, novi so prišli. Všeč so mi ti cikli, všeč mi je nepredvidljivost mojih želja in preferenc, tudi leto se mi ne zdi tako kratko. Lani sem zapisala, da čutim jesen kot novo leto. Zato imam tudi letos kup zaobljub in načrtov, o katerih bom pisala v teh mesecih. O izraelski zimi in palmah, o Dinku, prvem snegu, stanovanjski obletnici, diplomskem delu, minusu na računu, podočnjakih ob sobotah zjutraj, korenčkovih tortah, očetovi poeziji, prazni omari... Dobro jutro!

1 komentar: