22. jan. 2010

V majhnih prostorih se tudi pajki zdijo večji

Zanimivo je, kako se v teh zasneženih dneh ljudem nenavadno zdi, da je toliko snega in se sprašujejo ter čudijo, koliko časa bodo take vremenske razmere trajale. Vsak od nas vidi Alpe skozi okno. Iz Sevilje se namreč ne vidi Alp.
Za pisanje bloga sem se odločala dlje časa. Bili so razlogi ZA in bili so razlogi PROTI. Dvomila sem predvsem o temi. Težko bi pisala o zakonodaji s področja poroštva, ki ni posodobljena, tako da so naši civilni porotniki na okrožnih sodiščih obravnavani po zakonu iz bivše Jugoslavije. Problem, s katerim se kaj hitro soočijo, je predvidena "finančna nagrada" za opravljanje tovrstne dolžnosti, ki je opredeljena v DIN. Ha! To ne bi šlo. Napisala bi dva posta v rednem časovnem sosledju, tretjega bi prepisala iz aktualne številke Pravne prakse. Druga dilema je modna dilema. Nisem tip "What am i wearing today", ker se zgodi, da sem v trenirki. Ta dan bi izgubila kredibilnost. Torej, odgovor je bil pod mojimi prsti. Preprosto sem se odločila, da bom svojega prijatelja po imenu A4 preimenovala v 15,6 inchov. V letu 2010 se bo lažje prilagodil pod tem imenom. Vse, kar spravlja v smeh, jok, me navdušuje in straši, lahko pride sem. Peš, s krili, kolesom ali telepatsko in najpogosteje v zgodnjih jutranjih urah. Jaz jih bom nekako spravila notri. Imam namreč veze.




http://www.amycaseypainting.com/

3 komentarji: