14. apr. 2010

Preganjam negativne misli

Vsakič znova sem presenečena nad dejstvom, da se mi misli streznijo čez noč. Neodvisno od moje volje. Pred spanjem nikoli ne vem in tudi ne verjamem, da bom zjutraj mislila drugače. Prekleti april in razpoloženjska nihanja! Včeraj sem namreč napisala en hudo jezen post, ki se mi je danes zdel brezpredmeten, prestrog in preveč negativen. Zbrisala sem ga, ker začuda ne mislim tako...Problem je v negativnem toku misli, ki lahko dere z nenavadno hitrostjo in močjo. Včasih ga težko ustavim. Tisti, ki ste ga prebrali, ga jemljite z rezervo, tisti, ki pa niste, so to samo sanje! Danes je nov dan, poln svetlobe, dežnih kapljic in zelenih popkov. Preživela ga bom zunaj in globoko bom dihala...

2 komentarja:

  1. tud mene je uhvatio neki grč uceri oz se bolj predvcerisnem - dons pa spet polna optimizma ?! :) whats up with that?! :))

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe, ne vem, luna, postavitev zvezd, planetov, numerologija pa verjetno še kej :D še dobr da je minil!

    OdgovoriIzbriši