4. jul. 2010

Trije poletni okvirji

1. Po naključju so se v zadnjem tednu nabrale na mojem računalniku spodnje fotografije. Podzavest mi govori, da hrepenim po soli in vlagi. Starša sta pa zasvojena s sardelami in njuni pogledi se lovijo med ribiškimi ladjicami in valovi. Kot bi me nalašč zbadala, medtem, ko jaz odštevam dneve, šparam za hladilnik in spim zgolj na modrih rjuhah. Ko se utapljam v sen, si potiho lažem, da lebdim tik nad gladino morja in v ušesih mi zašumi. Samo še malo.
















2. Stene barvava v belo. Samo v belo in če bi obstajala še bolj bela, bi jo imela. Nekateri se zgražajo, češ, da je bela dolgočasna, prazna, brez domišljije, tako passe. Imam občutek, da apelirajo name. Ampak me ne tangira... Jaz preferiram barve na krožniku, v omari, na nohtih, v vazi, ne pa na stenah. Tisoč okusov, o katerih se ne razpravlja. Skozi svoj objektiv življenja jaz lovim enake vtise kot nekdo drug, vendar se ti kopičijo v mojo zbirko. Ta se pa veča in spreminja obliko vsakodnevno. Zato te bele stene vidim popolnoma drugače kot nekdo drug. Imamo pač različne zbirke. Zelo enostavno je to razumeti, pa še vedno se mi zdi, da prevečkrat naletim na posmeh in pomilovanje. Pff, si mislim.

3. Maximum bid 15 €. Jaz sem zmagovalka in fotoaparat bo moj. Še ena luknjica skozi katero bom spuščala v svoje življenje sončne žarke, modrino vode, kamnite ulice in zvezdnato nebo. Pripravljam se na steklene poglede in to me blazno veseli, igram se kot nekoč, ko z razprtimi očmi čakam, da mi razvijejo film. Gledam fizične fotografije, vzhičena sem, kar tuj mi je ta občutek. Mar ni žalostno to, da živimo dvobitno življenje izza tekočih kristalov? Vse, kar je lepo, je v trenutku pozabljeno, klikam naprej, iščem še boljše, še lepše. Obračam se v preteklost in starši me opominjajo na prašne detajle. Brskam po mamičinih starih fotografijah in se sprašujem, kaj bom jaz lahko ponudila čez deset, dvajset let. Razpraskan cd ali morda usb ključ? Saj ne bom vendar večno živela in zares ne bi bila rada pozabljena. Zaslonko odprem do maksimuma in skoznjo vdre svetloba, jaz sem razsvetljena. To poletje bom torej analogno ovekovečila, ker se zna zgoditi, da se bom imela lepo in to bi si rada zapomnila.

3 komentarji:

  1. o belih stenah oz. v sloveniji so karnaenkrat vse hiše rdeče-sive (to je zame ista zgodba):
    zadnjic sem prijateljici pomagala pri ibiri opreme za stanovanje...zgrozila sem se ko je zelela v dveh povezanih prostorih na šestih stenah uporabiti 3 barve! toomuch?! to pa še ni vse: za nameček je želela opremo, ki se naslanja na posamezno steno, v kontrastni barvi! o moj bog?! sama bi težko živela v takih prostorih. Ko grem v mesto grem po barve, stike, preplet, vmreženost, mogoče kaos, doma želim mir in ustaljenost, nepopisanost, izhodišče...
    bela stena = je stena vseh možnosti = svoboda
    therefore i think it's a great choice.

    sploh pa - bela svetloba vsebuje vse barve mavrice - how can you beat that with a single color oz. kaj je zdej dolgočasno?

    imej se lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. tvoje besede na mojo steno! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja, predlagam ti fizični arhiv izbranih fotk! To boš lahko ponudila zanamcem. Ta digitalna tehnologije je tako ali tako instantna in kratkotrajna,saj se vse tako hitro odvija, da tehnološkemu napredku ne moremo več slediti. Če pa mu, pa pozabimo v trenutku na takšne momente, ki jih opisuješ ti. Predlagam ti celo, da daš svoj BLOG natisniti, mogoče celo tiskati :).

    Fotke valov so res kul!

    OdgovoriIzbriši